Det gick bra.........

 
 
      Hej Hopp vad bra det
 
      gick......långtidsblod-
 
      sockret låg på 51...och
 
      det är bra jag har legat
 
      på 49...53....och en gång
 
      alldeles för högt...59......
 
 
 
           Blodtrycket var 120/70.....men jag var
 
           lite svullen om benen.....så nu får det
 
          bli 2 tabletter Furix / dag.........men jag
 
          är såå glad över mitt låga tryck utan
 
          mediciner ......Nu blir det en sväng
 
          till stan.....Ha det bra................
 
 
 
 
 
   
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Grattis, Ärtiga Märta!! Du sköter Dej 😉

Kram ❤

2016-09-27 @ 16:06:06
Postat av: Anita

Tack....jag är faktiskt förvånad att värdena var så bra....nu kan jag frossa i kroppkakor när jag kommer till Öland...Kram <3....

2016-09-27 @ 16:33:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0