Theo 3 veckor i dag.......

 
 
                      God morgon denna tidiga Onsdag.....
 
                      Den här veckan har inte börjat så
 
                      bra....jag har så jäklar ont i kroppen
 
                     men det är väl hösten och lågtryckens
 
                    fel......och så har jag så ont i höger
 
                    axeln och överarmen........
 
 
 
                 
                     Vi hade bestämt att åka in till Marie-
 
                     berg för att handla i går kväll....Siv
 
                    ville ha en dörrklocka och jag skulle
 
                    köpa billiga kuddar på IKEA ...15 kr
 
                    kostar dom och jag använder inne-
 
                    hållet till mina ugglor ......och när vi
 
                   var i Marieberg var det ju inte långt
 
                   till Adolfsberg....så jag gjorde en mat-
 
                   låda till Magnus, Anna och Ella det
 
                  blev en sötsur gryta med kyckling....
 
 
 
                       Så fick jag kramas lite med barnbarnen....
 
                       Ella är så snäll mot lillebror som växer
 
                       och mår bra.....jag talade med Magnus
 
                       i telefon härom kvällen och då låg han
 
                      på magen och jollrade....och han är ju
 
                      bara 3 veckor i dag......Grattis Theo......
 
                      Nu är klockan sex och jag tror jag ska
 
                      plocka fram virkningen ett tag innan
 
                      det blir dags för lite frukost kaffe.......
 
 
 
 
 
 
 
                   
 
 
       
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Go'a barnbarn 😄 ... och go' farmor 😉

Kram ❤

2016-10-12 @ 12:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0