Mariestad...i helgen.....

 
                       Helgen i Mariestad är slut.......vädret har
 
                       har väl inte varit helt perfekt.....men vad
 
                       gör väl det när man har en varm husbil....
 
 
 
                    Tidig cykeltur på lördagsmorgonen...........
 
 
 
                   Jag hade ingen baddräkt med mig.......
 
                   och inte köpte jag någon heller......
 
                   en svart blus en tröja och ett rosa
 
                   band köpte jag......Lars köpte ett
 
                   par jeans och två tröjor.....Lasse
 
                   köpte en tröja och Ann-Sophie
 
                   ett par svarta jeans.......
 
 
 
                        På kvällen gick vi ut och åt...
 
                        Lars och jag åt Lasagne.....
 
 
 
                   Ann-Sophie beställde in en Kebab tallrik
 
                   och Lasse tog en Lövbit med pommes......
 
                   mätta blev vi...................
 
 
 
                7:an spelade vi också.....och nu blev
 
                det Lars tur att åka dit........................
 
 
 
                 Söndags middagen här hemma i dag blev
 
                 panko panerad torsk med potatis ärtor och
 
                 kall sås....så himla gott...........
 
                 Ha en bra söndagskväll Alla Fina.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0