Måndag.......

 
 
                   God morgon måndag.......
 
           Kvart över sex hasade jag mig ur
 
           sängen i morse....jag var hungrig
 
           så jag tänkte äta lite frukost.......
 
           och i dag gjorde jag kokosgröt...
 
          med jordgubbar på.....,nu ska jag
 
          se hur länge jag håller mig mätt.....
 
 
 
                  Det här stämmer nog rätt bra in på
 
                 mig......men just nu ska jag inte hjälpa
 
                någon annan utan jag ska hjälpa mig
 
                själv......fast just nu är jag trött så jag
 
                sitter och funderar på om jag ska krypa
 
               ner i sängen hos Ludde en stund...eller
 
               om jag ska gå en trappa upp och sätta
 
               mig på motionscykeln och ta ett pass
 
              med den och roddmaskinen.....men nu
 
              har jag bestämt mig.....jag går och vilar en
 
              stund nu.....och sedan har jag hela dagen
 
              på mig att gå en trappa upp och grensla
 
              motionscykeln......hehe..............
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Haha... jag tyckte att Du skrivit motorcykeln.😂

Kram 💗

2016-10-18 @ 10:22:09
Postat av: Anita

Haha....jo du det skulle se ut...om jag skulle grensla motorcykeln....

Kram <3

2016-10-24 @ 13:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0