Kväll...........

 
          Ja då är denna dagen slut......
 
          Marieberg Galleria var sig
 
          likt.....det blev rundor i nästan
 
          alla affärer.....och så tog vi en
 
         lunch buffe på gamla vanliga
 
         stället..................
 
 
 
                 Sedan blev det en stads resa till framåt
 
                 kvällningen för att hämta lilla Ella som
 
                 ska sova hos oss i natt och tillbringa
 
                 morgondagen här.......här bygger Ella
 
                 och  farfar ett lego torn.........
 
 
 
                      Högt skulle det vara....ända upp till lampan.....
 
 
 
                        Lille Theo växer och mår bra...........
 
 
 
                                 Här flörtar han med farfar......
 
 
 
                            Jag köpte  boken Glöm mig av
 
                            Alex Schulman......så nu tänker jag
 
                            krypa ner bredvid Ella och läsa en
 
                            stund ...................hon somnade
 
                            klockan åtta......och innan hon somnade
 
                            sa hon....Farfar får ligga i sängen på
 
                            övervåningen...så du och jag farmor får
 
                            lite lugn och ro......härliga unge............
 
                             Hoppas att ni får en bra Natt........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad härligt att orken hittade tillbaka så totalt och så snabbt!! 😛

Kram 💗

2016-10-31 @ 22:28:02
Postat av: Anita

Ja snabbt vet jag inte ....jag är fortfarande trött..21.15 blev det sänggående igår...och det är inte likt mig som är natt människa.....

kram..

2016-11-01 @ 08:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0