Gårdagen och Natten...............

 
         
                 Haha....vilken natt...jag känner mig
 
                lika vindögd och grön som grodan
 
                Jag har vaknat en gång i timmen
 
                i natt.. så jag har inte fått någon
 
               djupsömn alls.....jag brukar vakna
 
               flera gånger varje natt.....men i natt
 
               vaknade jag fem minuter i varje hel-
 
              timma hela natten........konstigt........
 
 
 
 
                Jodå Ella och jag fick faktiskt ihop en andra
 
                äppelkaka i går .... den första gjorde vi i en
 
                form och den fastnade så den var inte så
 
               snygg ...den andra gjorde vi i en långpanna.....
 
               fast den första var också god så den gick
 
               också åt........................................................
 
 
 
               Så var det bara disken kvar och då stod
 
               hon och blåste bubblor av diskmedlet...
 
               så då kom hon på att hon ville bada
 
               i badkaret med skum......så då gjorde
 
               hon det........och när pappa Magnus
 
               kom vid 18 tiden var det en trött liten
 
               Ella och en trött farmor som välkomnade
          
               honom......
 
               Nu är det dags att börja med middagen...
 
 
 
             
 
              
 
 
               
 
 
               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0