Fredag.....

 
                                    God Morgon Fredag..........
 
 
                 Jag är uppe med tuppen idag....fick besök av
 
                 son nr 2 som var kaffesugen klockan 0630......
 
                  Son nr 4 kommer vid 09.00 tiden då vi ska
 
                  dra in till stan....han ska klippa sig och så
 
                  ska vi hämta Ella för hon är ledig från för-
 
                  skolan idag och son nr 3 har slut på sina
 
                  10 pappa dagar....så då kan hon komma
 
                  ut till oss...........
 
 
 
                      Jag virkade en liten uggla i går.......
 
                      den ville Ewa's barnbarn Julia ha
 
                      för jag hade virkat en likadan som Ewa
 
                      fick....så nu är den färdig...men jag ska
 
                     virka flera för det är några som står i kö
 
                     och vill ha....och de är lätta att virka......
 
                     Nu blir det dusch och lite frulle.........
 
 
 
 
 
 
 
 
                    
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Flitig som vanligt! 😉

Ha en trevlig helg!

Kram ❤

2016-10-07 @ 08:44:05
Postat av: Anita

Haha....det är dåligt med fliten här...men ibland kommer han på besök......

Trevlig helg till er också..

Kram <3....

2016-10-07 @ 12:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0