Fredag......

 
 
                                    Fredag.......
 
 
 
                     En ny liten Uggla är färdigvirkad.....den
 
                     ska en liten Otto få................
 
 
 
                Jag sitter och smaskar på Ella's och
 
                min äppelkaka.....med vaniljsås ...gott....
 
 
 
                   I kväll blir det husbils tacos i Kristinehamn.....
 
                  kanske sista turen .....nu känner jag mig
 
                  nöjd med husbilsåkandet......nu när hösten
 
                  har anlänt känns det skönt att sitta hemma
 
                  eller träffa barnbarnen i stället.....lille Theo
 
                  växer så fort...så spädbarnstiden är snart
 
                  förbi.........Önskar er alla en trevlig Helg......
 
 
 
 
              
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jaa, ta vara på den här tiden och ta många bilder på godingen. 😘

Ha en fin husbilshelg i underbara "Lusasken"!!

Kram ❤

2016-10-14 @ 09:56:44
Postat av: Anita

Tack Mariana...mycket bilder blir det...

Ha en bra helg du också....

Kram <3......

2016-10-14 @ 10:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0