Tisdag......

 
 
                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                       Ja då var det Tisdag igen........
 
                Jag sitter här med en varm kopp te och en
 
                 ask halstabletter....hostan sitter djupt och hård
 
                 näsan rinner och min röst är djup och grov.......
 
                 jag har helt enkelt åkt på en förkylning.....men
 
                 förhoppningsvis så överlever jag den också.........
 
 
 
                          Det blir att tillbringa dagen framför tv:n
 
                          med mina farmorsrutor och titta på valet
 
                          i Amerika........det börjar bli tjatigt nu så
 
                          det ska bli skönt när det är över.............
 
 
 
                    Tre kartonger med böcker har Lars plockat
 
                    fram från vinden......de har stått där i 30 år.....
 
 
 
                       Nu när husbilen är avställd och vinterbonad
 
                      kan jag börja med att läsa om mina böcker.....
 
 
 
                            Så har ju vintern kommit och jag hoppas
 
                            den blir lång, vit, och kall.....då blir det
 
                            mycket tunnbad med Ann-sophie och
 
                            Lars-Erik.......och gulaschsoppan som
 
                            vi äter då också längtar jag efter............
 
                            Ha en bra dag....nu ska jag skicka
 
                            ett SMS till sonen Magnus...................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0