Söndag....

 
                           I dag har jag haft lite vinds röj........
 
 
 
                     Alla pojkarnas barnböcker har jag
 
                     sorterat.....Ella är intresserad av
 
                     att man läser för henne....så nu
 
                     blir det till att läsa.....................
 
 
 
                              Tänkte börja med tomte böckerna
 
                              det finns en hel del.........................
 
 
 
                           Hon är bara 3.5 år men har redan
 
                           kommit på att tomten inte finns...det
 
                           är bara någon som klär ut sig säger hon
 
                          så nu är det dags att övertyga henne om
 
                          att tomten visst finns...................
 
 
 
                 Min skattkammare finns nog 10 st av...........
 
 
 
                      Hittade min gamla poesi bok......
 
 
 
                       Fick den av min bror Ola...1962.........
 
 
 
               Min gamla kamrat Birgit har skrivit i den......
 
 
 
                 Jag fick en bok för jag hade gått flitigt i
 
                 söndagsskolan 1963     det kunde man
 
                 inte tro.....men här är beviset................
 
 
 
                Nu får husbilen vila 5 månader ....lite
 
                sorgligt men vi behöver nog vila från
 
                varandra en tid.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0