Snöyra.....

 
                    Hej alla Goa vänner som läser denna
 
                    Blogg.......Efter att ha talat med Ewa
 
                    och Ann-sophie i telefon tog Ludde
 
                    och jag  en promenad i snöyran........
 
                    Det blev en rätt lång runda i dag för
 
                    Ludde älskar snö och jag behövde
 
                    rensa skallen både från förkylningen
 
                    och från en ond människa......och
 
                    tänk vad bra det gick......nu ska jag
 
                    ta tag i middagen......Goe Gubben är
 
                    i Fagersta på jobb.......men kommer
 
                    hem som vanligt och då ska jag bjuda
 
                    på fisk........Ha en fortsatt bra dag i
 
                    snöyran...........................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0