Onsdag och virkning.....

 
 
 
                                 Ja redan onsdag attans vad tiden
 
                                 går.....med snabbare blir det vår.....
 
 
 
                      Det blev ingen tur till Marieberg igår....
 
                      jag prov virkade mig en sjalkrage på
 
                      rest garn och det var roligt så nu har
 
                     jag börjat på nästa med lite tunnare
 
                    garn........så skön att ha under jackan......
 
 
 
                    Hemgjorda hamburgare blev det
 
                   till kvällsmat i går ....gott......................
 
 
 
                         I dag har Erik beställt pannkakor.........
 
 
 
                     Jag tänkte även göra Mexikansk köttfärs-
 
                     soppa ...den liknar lite gulaschsoppan
 
                    jag brukar göra...........
 
 
 
 
                              Pulled chicken......gjorde vi i helgen
 
                              vi la en kyckling i en stekgryta och
 
                              smorde in den med egen gjord glace......
 
 
 
                                  Efter 3-4 timmar i ugnen var
 
                                  den klar.....och den var jättegod...
 
                                  så den ska vi göra om..................
 
                                  Nu blir det kaffe, virkning och
 
                                  tv tittande en stund...................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0