Kväll och fotbad...........

 
 
                                           God kväll på er.......
 
               När jag har skrivit färdigt detta inlägg ska jag ta
 
               ett fotbad i denna mackapär.....köpte den av en
 
               "gammal" arbetskamrat...Tack Linda........hon
 
                var så snäll så hon tog med den till mig för hon
 
                skulle ner och jobba natten............
 
 
 
 
                           Jag tillbringade eftermiddagen hos Ann-sophie
 
                           när jag skulle gå hem hände något så dråpligt
 
                           så jag skrattade hela vägen hem.....ja så tokigt
 
                           det kan bli.....hehe.................
 
                           Några fönster blev inte tvättade i dag ...det hann
 
                           jag inte med för jag har stått vid spisen hela kvällen
 
                           raggmunk och pyttipanna har jag gjort till ett helt
 
                           regemente................
 
 
 
                      I morgon bär det av till denna lilla godingen........
 
 
 
                     Nu blir det fotbad..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0