Härliga måndag

 
                                     God morgon.......
 
 
 
                 Det är faktiskt lyx att vara ledig alla dagar när man
 
                 blivit pensionär.....det är fullt upp hela tiden.........
 
 
 
                    Jag ska på mammografi i dag...jag fick ringa
 
                    återbud till den förra tiden eftersom jag åkte
 
                    på en förkylning....och då fick jag välja på två
 
                    tider......kl 08....och kl 16.....och jag som tycker
 
                   om att hasa runt i morgonrocken på förmiddagarna
 
                   tog då eftermiddagstiden.....så jag hämtar Goe på
 
                   jobbet och så drar vi vidare till IKEA och Willys.......
 
 
                  I morgon blir nog en hemma dag och putsa köks-
 
                  fönstren......för på fredag kväll ska jag sätta upp
 
                  Julstjärnorna och stakar.....redan 1:a Advent till
 
                  helgen.......På onsdag drar jag till Adolfsberg för
 
                 att vara barnvakt till lilla Theo.......sedan ville Svär-
 
                 mor att vi skulle ta en tur till Marieberg någon dag....
 
                 och på söndag flyttar Erik hem en vecka för han
 
                 ska vara ute ur lägenheten i Vintrosa på måndag
 
                 och får nya lägenheten inne i stan på lördag......
 
                 Det är en jäklar tur att man är pensionär för
 
                 hur skulle jag annars hinna med allt.....hehe.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0