En myskväll med Ella....

 
 
        Här har vi festat i kväll vill jag lova...på
 
        en måndag tänker ni....ja så är det..........
 
 
 
                Ella kom med mamma Anna och lillebror
 
                Theo på eftermiddagen.....och hon visste
 
                att Erik bor här denna veckan....så därför
 
                skulle vi ha lite mys med chips tyckte hon...
 
                så blev det ...men vi hade också morötter
 
                och gurka som vi dippade i egengjord taco
 
                dipp.......Erik och Goe tittar på hockey på
 
                övervåningen.. när Ella och jag gick och la
 
                oss.....när vi hade läst en bok om tomten
 
                som hade snuva....så frågade hon ett par
 
                gånger om farfar och Erik hade gått och
 
                lagt sig....och jag var ju tvungen att korsa
 
               mina fingrar och säga att de sov nog gott...
 
               nu.....ja då skulle hon också sova ..så prick
 
              kl...åtta sov hon......
 
 
 
                            Tänk vad skönt det är när man får
 
                            precis som man vill....Härliga tider......
 
                           Nu är det snart god natt för mig......
 
                           för man vet ju aldrig hur tidigt reveljen
 
                           går i morgon bitti..........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0