Black Friday........

 
 
                                                      God morgon.......
 
                                Ännu ett jippo från köpmännen.....och jag går
 
                                inte på det......när jag ska handla något gör
 
                                jag det ......tänk vad folk kommer att handla
 
                                sådant som de inte behöver i dag....min
 
                                telefon har plingat i ett med det ena erbjudandet
 
                                efter det andra.......men jag ska i kväll åka och
 
                                handla på Willys och Blomsterlandet och från
 
                                dom har jag inte fått ett enda erbjudande........
 
 
 
                       Jag har städat mitt linneskåp....oj vad
 
                       mycket fina dukar jag har både virkade,
 
                       broderade och vävda.........det är ju så
 
                       att jag springer inte och byter dukar när
 
                       jag gör en vanlig städning, utan det blir
 
                       är man  gör en  "storstädning"...........
 
                       och till Jul förstås ....så jag ska plocka
 
                       fram mina Juldukar i kväll.....så lägger
 
                       jag på dom lite pö om pö fram till Jul......
 
 
                      Nu har jag tvättat köksmattan så nu ska
 
                      jag gå och hänga upp den..........
 
                      Ha en bra Fredag.....................
 
 
 
 
                               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0