Bakdag......

 
                                         Kväll igen..........
 
                        Jag körde igång med lite bakning på morgonen...
 
                        jag gjorde Silvia kakan....men sedan skulle jag
 
                        göra biskvier i långpanna för första gången......
 
                        och då var jag tvungen att åka till konsum
 
                        för jag hade inte alla ingredienserna hemma....
 
                        Där träffade jag på en annan "gammal" arbets-
 
                        kamrat Marianne K.....så då stod vi och snackade
 
                        en god stund........roliga arbetsminnen...............
 
 
 
                  Chokladen sprack lite på biskvierna för jag
 
                   ställde de i kuvösen för att svalna och de blev
 
                  för kalla när jag skulle skära dom....men goe
 
                  bryr sig inte om utseendet ....han går bara
 
                  på smaken....och de var förskräckligt goda
 
                  säger han............Jag hade sparat två skott
 
                  av ap-trädet....och i dag blev jag av med
 
                  båda två....Lisbeth T på konsum ville ha
 
                  båda två så hon stannade när hon hade
 
                  lunch och tog med dom......På lördag
 
                  blir det födelsedagskalas hos Magnus....
 
                  Nu blir det att sätta sig framför tv:n
 
                  och titta på Wahlgrens värld............
 
 
 
 
 
 
 
 
                       

Kommentarer
Postat av: Mariana

Där ser man... 😝

2016-11-04 @ 07:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0