Tisdag.....

 
                      Solen skiner fortfarande och inget regn
                      har kommit ännu så vi har hunnit måla
                      en hel del på huset........
 
 
 
                        Det svarta ska målas en gång till
                        på denna sidan................
 
 
 
                      Vi har lite delade meningar om dörren
                      Lars vill ha en svart dörr och jag är lite
                      inne på en röd dörr.....men eftersom jag
                      har  gett mig själv målnings förbud....efter
                      att höger handen har svullnat upp och
                      tummen nästan är orörlig ....gav jag
                      mig.....vi får se när svullnaden har gått
                      ner.....vilken färg det blir......den kan vara
                      röd när han kommer hem från jobbet en
                      vacker dag.........................
 
 
 
               I dag blir det lite innearbete med
               tvätt och lite plock.......................
 
 
 
                             Så är det.........
 
            Ha en bra tisdag Alla Glada.............
 
 
 
 
                  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0