Tisdag kväll............

 
 
 
 
 
                  Jag gick ner till svärmor på Ludde promenaden...
                  och då såg jag att de sålde jordgubbar vid macken
                  så jag köpte en liter på väg hem..............
 
 
 
 
                                 Från Belgien var de......söta och goda.....
 
 
 
 
                        Erik var här och hjälpte lars med målningen
                        så han åt också jordgubbar.......................
 
 
 
 
                 
 
 
 
 
              I söndags lovade jag att Ella skulle få
              komma till oss och sova över någon
              dag denna vecka.....och i morgon kommer
              hon........................
 
 
 
                 Erik kommer på eftermiddagen för att hjälpa
                 till att måla huset.....och Magnus kommer med
                 Ella.......vad ska jag då ha för mat tänkte jag....
                 Du kan ju ta min favorit rätt säger Magnus.....
                 så i morgon blir det kött stroganoff med ris.........
 
                 Nu är det hög tid att krypa till säng......för i morgon
                 ska jag upp tidigt och måla ....och göra stroganoff......
 
                  ha det gott.....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0