Söndag........

 
           God Morgon denna Söndag.....
 
     Efter att vi varit ute och förlustat oss hela
     lördagen....blir det lite målning i dag om
     vädret tillåter........en sväng till barnbarnet
     blir det också.........
 
     Nu ska jag äta en riktigt god frukost.......
 
 
 
              Bönor ....bacon och ägg .....det finns
              ingen bättre söndagsfrukost.......
 
               Jag var inne och Grattade Mariana en
               dag för tidigt......jag vet ju att hon fyller
               på måndag....men så kom det upp på
               fejan att jag skulle Gratta henne och
               det gjorde jag....men hon är värd att
               grattas två dar i streck....hehe........
 
               Ha en bra söndag alla glada.............
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack, tack, tack... 😆😄😙

Magnus ringde på förmiddagen och sa grattis, för han hade sett Ditt inlägg. 😃

Jag blev så till mej sent inatt, så jag hade svårt att somna... 😜 firar för fullt idag. 👌

Kramar ❤❤

2016-05-15 @ 14:40:15
Postat av: Anita

Haha....ja så tokigt det kan bli...men bättre med ett Grattis för mycket än inget alls....

Hoppas att du är förberedd på födelsedagen i morgon....

Kram ....

2016-05-15 @ 18:23:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0