Onsdag.....

 
                        God Morgon denna Märta dag......
                        och jag har namnsdag...............
 
 
 
                   Årets 2.a rabarberpaj är gjord nu på morgonen........
                   jag ska ta med mig Svärmor och åka in till Magnus
                   och Ella i eftermiddag.........
 
 
 
                Jag har virkat två dukar av murarsnören......det var
                riktigt roligt att virka med snören.......................
 
 
 
                        Hoppas att ni får en bra onsdag............
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Grattis, Ärtiga Märta!! 😉

Kram ❤

2016-05-11 @ 22:55:12
Postat av: Anita

Tack Mariana.....

Kram <3

2016-05-12 @ 05:58:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0