Målardag................

 
                                                 God kväll söndag
 
                  I dag har det varit målning för hela slanten....tummen
                  värker och jag är helt slut.......ska bli så himla skönt
                  att få gå och lägga sig.........Jag vaknade 03.30 i natt
                  av att Ludde ligger och glafsar........jag vet inte vad
                  det är med honom......men jag gick upp och satte
                  mig framför  datorn......men vid 05.30 gick jag och la
                  mig igen..........
 
                  På förmiddagen såg jag att Ludde åt en massa gräs...
                  och sökte på datorn om hundar som äter gräs.....
                  att det kan vara någon magåkomma.....och han
                  har ätit mera gräs idag....så nu får vi se hur denna
                  natten blir...................
 
 
 
                              Premiär dopp i tunnan.....16 grader var
                              det när Goe hoppade i........jag tog ett
                              dopp i kväll och då hade det stigit till
                              19 grader.............riktigt skönt var det
                               efter att vi hade målat hela dagen.....
 
 
 
                 Lars och Ludde tar en liten napp efter middagen
                 som bestod av......pulvermos och korv.............
 
                 Snart dags för sängen för i morgon är det ju
                 måndag och jag får måla själv...........
 
                 Ha det gott........................................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0