Fredag kväll

 
 
                                   God Kväll denna Fredag......
 
                              I dag har Erik och jag börjat måla
                              på husets framsida....................
 
 
 
 
                         Vi har slitit värre....nu gör det ont
                         överallt i kroppen............................
 
 
 
 
                Vi hann hela framsidan .....nu ska det målas en
                 gång till.....men jag tror att det blir bra när det är
                 färdigt.......huset ser mindre ut när det blev svart
                 sa jag till Erik.....vilken tur att ungarna har flyttat
                 hemifrån så ni bara bor här två stycken då tyckte
                 Erik......jo det kan han ju ha rätt i..................
 
 
 
 
                 Sedan drog vi in en sväng till Magnus, Anna och
                  en trött liten Ella.....men det var gott att få krama
                  henne.......nästa vecka en dag, lovade jag henne
                  att hon skulle få komma till Farmor och Farfar.....
 
                   Nu är jag frusen så nu kryper jag ner i badet
                   med ett glas Rose'......i morgon ska jag ut på ett
                   annat äventyr............
 
                  Ha en bra fredagskväll.........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Blir jättefint. 👍

Kram ❤

2016-05-14 @ 00:42:17
Postat av: Mariana

Vilken mysig farmor-Ella-bild... 😙

Kram ❤

2016-05-14 @ 10:38:50
Postat av: Anita

Tack Mariana.....ja huset blir bra...och Lilla Ella är alltid bra...kram.....

2016-05-15 @ 00:44:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0