Vasaloppet........

 
                  God Morgon söndag............
 
 
 
                  Sitter och dricker mitt morgonkaffe
                  och tittar på Vasaloppet.................
 
                  En sommar för länge länge sedan
                  var vi på semester och just här
                  på upploppsrakan fick vi punka
                  på bilen......jag kunde nog varit
                  7 eller 8 år då............................
 
 
 
         Våra vänner Fia och
         Lasse brukar sitta och
         dricka blåbärssoppa så
         här dags när de tittar på
         Vasaloppet......själv åt jag
         min blåbärsglass i går ...det
         får räcka för mig.........
 
         Ha en bra Söndag......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0