Torsdag...........

 
                      God Morgon Torsdag.......
 
          Jag har tänt ett gult ljus och köpt gula
          rosor......det är ju snart påsk och nästa
          vecka är jag inte hemma.....får se om det
          kanske kommer fram någon tupp också......
 
 
 
                 Gårdagens rätt blev omelett och pizza-
                 baserad sak.......faktiskt rätt så gott.......
                 med vitkål och Svenska plommon
                 tomater till....................................
 
                Just nu sitter jag och dricker en kopp
                te, innan jag ska börja stryka lite kläder
                som ska packas ner i resväskan.......
 
                Ha en bra Torsdag alla glada........
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en bra torsdag... nu är det nära... 😉

... och så får Du vara lite avundsjuk på mej, som ska jobba natten... 😜

Kram ❤

2016-03-10 @ 09:30:29
Postat av: Anita

Haha.....om du bara visste vad avundsjuk jag är...att inte få jobba med dig framförallt....

Ha en bra jobbarnatt.........

Kram <3

2016-03-10 @ 10:13:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0