Tisdag......

 
                         God Kväll Tisdag.......
 
 
             Här går jag i mina gyllene skor ...för att
             gå in dom till semestern........annars så
             värker mina bihålor och ryggen...men
             det går väl över............
 
             Dagens rätt.....ugnsbakad laxfile med
             krämig ost....vi köpte färsk lax som vi
             delade i två portioner och frös in.......
             till den gjorde jag en god citronsås ....
             med vitkål saltinlagd gurka och små
             gröna ärtor.....vilken portion det blev
             jag har inte behövt äta mer i dag.....
             så himla gott.....vilken skillnad det
             är att köpa färsk lax mot dessa port-
             ions bitar som smakar tran............
 
             Ha en bra kväll................................
 
 
           
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0