Muppar.......

 
 
 
               Här är det Muppvarning........
 
 
 
 
          Heldag med Mariana på Marieberg.....
          alltid lika roligt.....och vad mycket vi
          har att förhandla på våra möten...
          sekretess belagda så klart.............
 
          Den obligatoriska DAM rums bilden.....
 
 
 
 
                    Jodå mobilen kom allt fram lite titt
                    som tätt......det kunde ju ha kommit
                    något meddelande från Älsklingen.....
 
 
 
                Vilken tur att vi har sådan tur i kärlek
                 för i spela är det lika med noll.............
 
                Jag åkte hemifrån 09.30 och kom hem
                17.15......så nu ska det bli gott att krypa
                ner i sängen....men jag handlade mycket
                och hade roligt......så dagen har varit
                lyckad..............
 
 
 
              Jag har en liten filmsnutt på oss....
               men den kommer vid ett senare
               tillfälle.................
 
              God Natt från mig.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Underbart... tack, tack!! 💜💚❤💛💙

Kram ❤

2016-03-04 @ 08:24:24
Postat av: Anonym

Ja vad kul det var ...längtar till nästa gång..

Kram <3

2016-03-04 @ 10:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0