Lördag..............

        
                        God förmiddag denna Lördag.....
 
              Goe fyller på fågelmat.....nu ska det ju bli
              fint väder så de klarar sig nog denna vecka.....
              i natt drar vi till Arlanda för att landa på Teneriffa
              vid middagstid i morgon.....åh vad jag längtar efter
              sol och bad......ska bli så skönt...................
 
 
 
                Resväskan är snart färdigpackad......vi delar
                på en Goe och jag.......och så ska man rulla
                kläderna för då får man plats med mera.......
 
 
 
              Ludde är så orolig...han känner på
              sig att något är på "g".....han följer
              oss vart vi än går.....blir svårt att åka
              i från honom......................
 
 
 
             Tantsnusket är med....
         eftersom jag har ont i tummen
         så får virkningen stanna hemma....
         4 ljudböcker har jag laddat ner......
 
          Ha en bra lördag ........
 
 
 
 
 
 
            
 
 
 
                
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Goe Ludde 😙 ja, tänk vad dom känner på sej.

Ha en toppenfin vecka... ser fram mot badbilder. 😉

Kram ❤

2016-03-12 @ 18:35:55
Postat av: Anita

Tack snälla du....ja vi får hoppas att det kommer några badbilder......

Kram <3

2016-03-12 @ 18:43:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0