Farmor.....

 
 
               Jo .....jag ska bli farmor igen........
               det ska bli såå roligt.....................
 
 
 
           Har börjat virka en filt  av mormors-
           rutan prästkragen.....men jag virkade
           så jag kunde inte röra tummen på 14
           dagar......så då bestämde jag att jag
           skulle göra ett uppehåll och sedan
           virka en ruta om dagen........men jag
           med min dåliga karaktär har redan
           virkat två i dag........ja det är jag i ett
           nötskal......men nu ska jag hitta på
           något annat......Ha det.........................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

GRATTIS!!!! 👍😄

KRAM ❤

2016-03-31 @ 22:28:32
Postat av: Anita

Tack..Tack....

Kram <3

2016-04-06 @ 19:19:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0