Drömt så mycket tokerier.............

 
                         God Morgon Fredag........
 
            Oj vad jag har drömt om oss i natt .....det ena
            tokeriet efter det andra.......men jäklar vad kul
            vi har haft.........
 
 
 
               Snön vräker ner utanför köks-
               fönstret och jag är såå glad att
               jag fick träffa fina Mariana i går....
               hoppas bara att det inte dröjer för
               länge till nästa gång.......många
               kramar till dig Mariana för en
               toppen dag..............
 
 
 
             
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack goa, fina Du för våran härliga dag! 💖💖
Jag ler inombords när jag tänker tillbaka.

Kram ❤

2016-03-04 @ 08:21:34
Postat av: Anonym

Tack själv.....var tog tiden vägen....den bara försvann....

kram <3

2016-03-04 @ 10:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0