1:a Mars...............

 
               1:a Mars är det i dag och när jag var
                liten kunde man luras även i mars.....
 
               Jag tycker inte om detta väder.....fy
               vad jag tycker det är tråkigt..............
 
 
 
                      Då var det dags att vända blad i
                      almanackan jag fick i julklapp.....
                      alltid lika roligt att se vad Ella
                      har hittat på denna månad.......
 
 
                      Här besöker Ella Villa Villekulla på
                      Gotland och fick träffa riktiga pippi
                      Långstrump......nöjd tjej.................
 
 
 
               Ja då är resväskan avdammad och klar
               för packning......nu håller jag tummarna...
              
                         Ha en bra dag........
 
 
 
 
             
 
 
 
         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0