Torsdag.............

 
                          Gokväll denna torsdag.....
 
 
 
                    Tomatplantorna växer och frodas.......
 
 
 
                        Jodå de är på gång.....
 
 
 
                   Till helgen kommer Ella...då får vi se om
                  
                   vi kan sitta ute och fika.........................
 
 
 
                            Isterband sås och potatis blev det
 
                           i dag och det lockade hit både Erik
 
                           och Daniel som åt med god aptit..........
 
 
 
                          Jag bakade källarfranska på för-
 
                          middagen men jag vill gärna ha
 
                          vallmofrön på..........
 
 
 
               Jag har tvättat allt i husbilen.....badlakan..
 
               lakan och både inne och ute mattorna...
 
               så allt är rent när vi drar i väg på semester
 
 
 
                                      Goe Ludde................
 
 
 
                Just nu är det fotboll på tv:n ....och jag ska
 
                ta hand om disken för jag har gjort en vetebröds-
 
                deg som ska stå och jäsa i kylskåpet i natt.......
 
 
                Ha en bra kväll Alla................................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0