Söndag...........

 
 
 
 
                                Ella har kommit..........
 
 
 
                              Oj vad kul det är med vatten............
 
 
 
                                   Husbild.....
 
 
 
                           Goe sätter upp partytältet.....ska det
                           bli "fest" ????
 
 
 
                     Nej det tror jag inte.....jag tror att det ska
                     bli ett förvarings "tält" för bräder som han
                     just nu är och inhandlar....................
 
 
 
                           En stor gryta köttfärssås är klar.....
                           och när Magnus hade lämnat Ella
                           och precis åkt härifrån sa Ella .....
                           nu farmor är jag hungrig nu vill jag
                           ha spaghetti och köttfärssås..............
 
 
 
                 I väntan på att spaghettin ska koka så blev
                 det lite vatten plask...............
 
 
 
                         Ja det är vad vi har gjort hittills i dag.....
 
                         Ha en bra Söndag alla Glada............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0