Söndag.....

 
                                           Hej Söndag..........
 
                 Den här helgen har gått i en rasande fart.......
 
                 Erik har varit här både lördag och söndag
 
                 och hjälpt Lars med huset.....målning och
 
                byte av plankor.........jag gjorde en matjesill-
 
                tårta .....Lars tyckte den var god...men jag
 
               ville nog gärna att den smakade mera sill.........
 
 
 
                  I dag blev det en enkel hamburgare till
 
                  middag...gott det med...........
 
                  I dag firar Kungen och Silvia 40 årig
 
                  bröllopsdag på Öland......och i dag
 
                  för 46 år sedan förlovade jag mig
 
                  med Fredric's och Daniels pappa
 
                 just på Öland.......då var det mid-
 
                 sommarafton och vi var på Lunde-
 
                 gårds camping............oj vad tiden
 
                 går...................
 
 
                 Fia och Lasse har varit här för nu
 
                 ska det planeras för en annan
 
                 Midsommar som ska tillbringas
 
                 på Orust..................
 
                Nu är det sängdags.....Ha en bra
 
                natt Alla...................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0