onsdag kväll.....

 
                       Nu slänger jag in ett inlägg innan
                       det är dags att krypa till sängs......
 
                       Snart är framsidan på huset färdig-
                       målat..........
 
 
 
                       Frukosten bestod av en ägg och räk-
                       sallad med en god vitlöks sås....och
                       jag blev riktigt mätt..............Erik och
                       Daniel ska komma hem och äta stekt
                       fläsk och löksås......och jäklar vad den
                       maten försvann fort.....jag hann inte ens
                       att ta ett kort......men dessa pojkar är inte
                       små i maten när de får något som de tycker
                       är gott..............
 
 
 
                 Goe Ludde mår bättre med skon kosten han
                 har fått ett par dagar......så jag fortsätter några
                 dagar till..........I morgon kommer Annsophie
                 hit ....vi har ju varsin "gubbe" som båda fyller
                 60 år veckan efter midsommar...så här måste
                 planeras lite......................
 
                 Ha en bra kväll och natt.....................
 
 
                
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0