Söndag med mitt hjärta...Ella......

 
                                   Hej Söndag.......
 
                   Det blev en Ella dag i dag.....vi var till macken
 
                   och köpte en glass när hon kommit, och där stod
 
                   en tjej och sålde jordgubbar så vi köpte med
 
                   en liter................
 
 
 
 
                     Vi har några plantor med jordgubbar nere bakom
 
                      garaget och i går åt Ella upp de vi hade och
 
                      vilken skillnad det var på smak......så nu blir det
 
                      att skaffa några pallkragar för nu måste vi ta
 
                      hand om de goa "gubbarna"...........
 
 
 
               När det började regna sprang vi in i husbilen.......
 
 
 
               Där hittade hon midsommarstången och
 
               lite annat som ligger där och skräpar.......
 
 
 
                  Där satt vi och mös till regnsmatter på taket.......
 
 
 
                            I går blev det finmat och idag blev det
 
                            köpemat..................
 
 
 
                           Haha....vilken härlig skylt.............
 
                     Nu ska jag vila lite innan fotbollsmatchen börjar....
 
                     jag tror jag hejar mer på Island än jag hejade på
 
                     Sverige..............Ha en bra söndagskväll Alla........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0