Tisdag.............

 
                         Härliga Tisdag........
 
       I går och i dag gick jag en Ludde promenad till
       Bergavallen på spåret.....i går var det -3 grader
       i dag var det -13 ......och jag tycker att det var
       skönast i dag........så himla fint ljus är det nu.....
 
 
 
                 Jag har länge letat efter en dörr-
                 stopp....och nu har jag hittat en......
 
 
 
                  Kyckling gryta med en sallad
                  blev det till middag i går........
                  ett telefon samtal med Mariana
                  i två timmar blev det också......
 
                 Nu är det hög tid att ställa sig
                 bakom strykbrädan....Ha en bra
                 tisdag alla glada.............
 
 
 
 
 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack för härligt samtal...! 😉

Kram ❤

2016-01-19 @ 17:58:50
Postat av: Anonym

Tack själv.....

Kram <3

2016-01-20 @ 09:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0