Måndag igen................

 
                  God Morgon denna Måndag.....
                  Fina Ludde fick stå modell för
                  min nya kamera...................
 
 
 
               En liten fin sak som tar mycket
               bättre bilder än min mobil kamera
               men de är ungefär lika stora.........
 
 
 
                      Även jag fastnade .....efter att ha till-
                      bringat några timmar ute på Marie-
                      berg....vi hängde på låset när de
                      öppnade i går, var det skönt att
                      slå sig ner och uppdatera sig om
                      vad som hänt i cyber världen.........
 
 
 
                       Lille Ludde blev bäst........
 
              Ha en bra måndag.....själv ska jag njuta
              av min ledighet här hemma med Goe Ludde....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Goe Ludde 💖 , och även Du blev jättefin! 😘

Kram ❤

2016-01-11 @ 08:46:52
Postat av: Anita

Ja Ludde är fin.....men jag däremot vill inte vara med på bild....men nu har jag det som en sporre för att tappa lite vikt.......

Kram <3

2016-01-11 @ 11:31:40
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0