Lördag.............

 
                         God Morgon Lördag........
 
           Efter en blåsig natt är det nu dags för
           frukost....och det blir den som jag har
           ätit nu i fyra veckor.....nu gäller det att
           hålla i...........................
 
 
 
                  I går la' jag en ansiktsmask för jag
                  kände mig så torr och fnasig.........
 
 
 
                       Det blev en svart mask.......
 
 
 
            Så nu känner jag mig len
            och rynkfri ......................
 
            Puss på Er...............
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad fin Du blev!! 😘 ... som alltid! 😄

Trevlig helg!

Kram ❤

2016-01-30 @ 09:01:25
Postat av: Anita

Haha.....Tack snälla Mariana....

Ha det gott....

Kram <3.......

2016-01-30 @ 09:39:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0