Koltrast och B-glucos prov....

 
               Förra året hade vi en Koltrast som kom
               hit till Syrenbusken och åt i bland........
 
 
 
                   Det kanske är samma som kommit i år.......
 
                  Sedan har jag varit hos min diabetes
                  sköterska Ulrica....jag gillar henne.....
                  hon skulle ringa om hon behövde
                  någon hjälp på VC sa hon....jag
                  gillar folk med humor.......
 
                  Ja mina prover var bra i dag........
                  B-glucos: 5,8 mmol/l............
                  HbA1c: 51 ( långtidsblodsocker)
                  blodtrycket: 120/70.............
                  Jag är nöjd och det var Ulrica också......
                  nu gäller det att hålla detta...............
                  fortsättning följer...........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                
 
 
 
 
                 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Toppen... bra jobbat... grattis!! 😘👍

Kram ❤

2016-01-14 @ 08:12:40
Postat av: Anita

Tack....

Kram <3

2016-01-14 @ 11:30:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0