Grattis Ella.....

 
                   Grattis Ella i dag på Karla dagen.....
                   hoppas att du får en bra dag........
 
 
 
                   Gårdagens kvällsmat blev en god
                   Asiatisk sallad.......med en sallads-
                   sås som bestod av fisksås, lime och
                   honung............
 
 
 
               På salladen hade jag fläskkött och
               bacon........skulle egentligen varit
               lövbiff....men det hade jag i frysen
               så det får bli nästa gång...............
 
               På morgonen har jag för övrigt varit
               på nätet och handlat......hittade en
               ny onepice .......men nu heter det
               visst Jumpsuit.....skit samma, jag
               hittade en svart med vita prickar.....
               nu behöver jag inte vänta till vi drar
               iväg till Ullared någon gång i April.....
 
               Oj vad det blåser.......Ludde tycker
               inte om  det ................så han
               ligger här på köksgolvet bredvid mig..
 
               Hoppas att ni får en bra Torsdag........
 
 
 
                 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Håller med Ludde! 💖

Kram ❤

2016-01-28 @ 08:48:03
Postat av: Anita

Ja det är ett förskräckligt blåsande....det lär bli korta Ludde promenader i dag......

Kram <3

2016-01-28 @ 08:51:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0