Frukost kl. 11............

 
                     Ja då är det förmiddag ...klockan är
                     redan 11 och jag har gjort mig lite
                     frukost.......................
 
 
 
                  Kokospannkakor med frukt och
                  grädde.......det ska vara gott när
                  man ska försöka gå ner i vikt......
 
 
 
              Sedan blev det lite "fett" kaffe.....så man
              håller sig mätt längre och det funkar
              faktiskt...........Sitter och försöker lära
              mig min nya telefon, och så börjar ju
              Hem till Gården i dag också, så jag gör
              nog inte för många knop i dag...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0