Ett mål......

 
                      Oj vad det blåser ute....känner mig
                      så nöjd att jag inte behöver sitta i
                      en kommun bil och köra runt...jag
                      saknar faktiskt inte jobbet............
 
 
 
             Vi åkte till ICA Maxi i Kumla och
             handlade.......och där köpte vi
             varsin räksmörgås för att fira...
 
             På måndag har jag ätit LCHF i
             fyra veckor och gått ner 5 kilo...
             och jag har inte tagit något mål-
             tid insulin på 3 veckor.....är så nöjd....
 
             Öl och räksmörgås.....jo nu lär ju
             blodsockret rusa i höjden tänkte
             jag och hade insulin till hands i
             fall att........men det blev 8,9 som
             högst...så det blev inget insulin...
 
             Öl och macka ...jo det var väl
             gott....men inte sååå gott som
             jag tänkt mig....så i morgon åter-
             går vi till LCHF igen....nu har jag
             ju "syndat" en gång............
 
 
 
            Det knakar i vårt trä hus så Ludde
            tycker det är lite olustigt......därför
            kröp han upp i knät på husse.......
            Swira har också varit här men hon
            var också rädd för blåsten så hon
            höll sig rätt lugn........
 
            Nu är det sängen som gäller.........
            Ha en bra natt....i morgon tar
            vi nya tag med vikten...........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

GRATTIS vännen till viktminskningen och blodsockerminskningen!! 😄😉

Jag börjar med LCHF den 1:e februari.

Kram ❤

2016-01-30 @ 11:20:25
Postat av: Anita

Tack......Då blir det ingen Buffe' den 8 februari...vad säger du om en god sallad kanske...

Kram <3....

2016-01-30 @ 12:07:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

En god sallad får det bli som omväxling... 😉

Kram ❤

2016-01-30 @ 14:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0