Ella's födelsedag......

 
                  Grattis älskade Ella som i dag
                  fyller hela 3 år....stora tjejen.....
 
 
 
               Jo här är det tant eller pensio varning.....
               Nu jäklar är det halkskydd som gäller
               I dag ska jag upp till diabetes syrran
               för att kolla upp mina värden som inte
               var bra förra gången...........
 
 
 
                  Jag gjorde morots timbal i mikron härom
                  dagen......men mitt blodsocker drog i väg
                  för morötter är ju rätt söta......och helst ska
                  man ju äta grönsaker som växer över jord.....
 
 
 
              I går gjorde jag timbal på blomkål och
              broccoli och den blev god och mitt
              blodsocker höll sig på en bra nivå.....
 
 
 
                   Knaperstekt bacon och en vitlök-ost sås.....
 
 
 
                      God morgon säger en nyvaken Ludde.....
 
                      Ha en bra Onsdag alla Glada.......
 
 
 
 
 
               
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Lycka till med provet!

Kram ❤

2016-01-13 @ 12:03:16
Postat av: Anonym

Tack .....det gick kanoners.....

Kram <3

2016-01-13 @ 12:25:54
Postat av: Anita

Oj .....jag är inte alls anonym...hehe.....

2016-01-13 @ 12:29:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0