Bruksanvisning......

 
                          God Morgon denna tisdag.......
 
             Provar min nya kamera och den är liten och
             fin....och tar fina bilder på småfåglarna som
             vi har i syrenbusken.....där utfodring sker....
 
 
 
                      De delar samma "maträtt"....
 
 
 
                         Det finns lite av varje att äta.......
 
 
 
                    Min ny kamera .......jo nu är det så
                    här att jag ville ha en kamera som
                    tar bra kort och denna var bra sa
                    försäljaren, och förklarade lite tekniska
                    data för Lars som jag inte förstår ett
                    smack av......men nu har jag sett att
                    det finns en liten telefon...(tror jag)
                    vid menyn.....och då vart jag ju nyfiken
                    och frågade Lars var bruksanvisningen
                    var......för det här var ju spännande......
                    man får gå ut på datorn och läsa sa
                    Lars för de skickar aldrig med några
                    bruksanvisningar längre......när jag
                    gjorde det så är bruksanvisningen på
                    162 sidor ??......Herre min Je hur ska
                    det här gå......jo Lars fick skriva ut
                    sidorna på sitt jobb...ssssh.....och
                    i kväll ska jag börja läsa....fortsättning
                    följer............
 
                    Ha en bra Tisdag............
 
 
 
                   
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0