Atlas Copco's högtalare.....

 
                  Nu ska jag ta hand om gårdagens
                  kvällens disk.......jag fick väldigt
                  ont i magen....blir kanske att jag
                  äter för mycket fett...LCHF kost..
                  så det blev sängen för mig.......
 
 
 
               Medan jag diska så lyssnar jag på
               Sofia och Pernillas postcaster......
 
 
 
                   Då kopplar jag in denna högtalare
                   från Atlas Copco till min dator......
                   för på datorn har jag inge vidare
                   ljud........det går även att spela in
                   på den....så när vi är utomland rockar
                   jag loss när vi är på rummet......den
                   går även att koppla in i telefon... och
                   jäklar vilket ljud det blir......250 kr
                   kostar den, och Lars och jag har varsin...
                   jättebra sak......som vi har med i hus-
                   bilen också för att förstärka ljudet.........
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tänk på gallan!!!
Hoppas att Du mår bättre. 😉

Kram ❤

2016-01-12 @ 13:28:49
Postat av: Anita

Ja det är bättre i dag Tack....
så nu är det bara att fortsätta....lite
magont får inte stjälpa det jag nu har
bestämt mig för.....

Kram <3

2016-01-12 @ 13:59:58
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0