Söndag..............

 
 
 
                   God morgon denna tidiga Söndag........
 
 
 
 
                Gårdags kvällens middag blev
                hästfile' med blomkål en kall sås
                och lite grönt......jo det var gott....
                väldig mör och fin......................
 
                Efter middagen blev det ett dopp
                i tunnan....vi satt där och njöt av
                mörkret och tystnaden i det 40
                gradiga vattnet.......
 
 
 
                  Helosan fotsalva.....den är skitbra och
                  inte bara till fötterna....den smörjer jag
                  in hela kroppen med på vintern när man
                  blir torr och fnasig....och efter ett hett
                  bad när allt gammalt skinn har lossnat
                  är den jättebra......jag är såå mjuk och
                  len i skinnet i dag.................
 
 
 
               Efter att barnbarnet varit här några
               dagar blev det tidigt sänggående så
               klockan nio kröp vi säng Ludde och
               jag och tittade på Uggla flyttar in....
               så klockan 06.30 var jag fullsövd
               denna söndagsmorgon......skönt........
               
               Ha en bra Söndag Alla Glada........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du kan Du!!! 😉😄

Kram ❤

2016-02-21 @ 09:15:30
Postat av: Anita

Kram.. <3

2016-02-21 @ 11:27:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0