Onsdag........

 
                          God Morgon Onsdag...............
 
             Vilken himla tur att jag inte har något
             jobb att gå till......jag har nu kommit in
             i normal tider......går och lägger mig
             i tid på kvällarna och stiger upp på
             morgonen när Goe åker till jobbet.......
             men ibland slår det fel......som i morse
             när jag vaknade strax efter 03.....men
             jag stirrar inte upp mig för det......det
             är bara att gå upp....och sätta sig vid
             köksbordet.....slå på datorn och läsa
             lite nyheter.......
 
 
 
                Hoppas ni får en bra dag...............
 
 
 
 
               
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en jättebra dan före dan... 😉

Kram ❤

2016-02-17 @ 09:38:01
Postat av: Anita

Tack....

Kram <3

2016-02-17 @ 11:21:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0