Måndag............

 
                                  Måndag..............
 
           I dag har jag varit i den stora metropolen
           Mullhyttan och hälsat på min syster som
           har flyttat dit.....och där syndade jag lite
           grand för hon höll på att baka kakor så
           till kaffet blev det både en bulle och en
           god kaka.......................................................
 
 
 
                           Vi var en sväng in till stan i
                           går och hälsade bl.a på Ella..
                           som hade namnsdag härom
                           dagen....så hon fick ett paket....
                           När vi kom hem tog vi Ludde
                           på en promenad till Bergavallen
                           och jäklar vad det drog kallt.......
 
 
 
                  Vi köpte ett nytt gosedjur (skinn) till
                   Ludde som han började massakrera
                   direkt...............
 
 
 
                  Ludde blev trimmad och fin i går kväll.......
 
 
 
                      Svärmor kom med lite lektyr.......alltid
                      roligt att läsa fast de är några veckor
                      gamla........................... och så löser
                      jag korsorden.......Nu blir det en Ludde
                      promenad.......Ha det gott........A...........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0