Måndag middag.............

 
                             God Middag....
 
 
 
                       Bakade en LCHF limpa i dag
                       den var helt ok.....men jag ska
                       göra om receptet lite......jag ska
                       mala ner solroskärnorna lite för
                       man får ju tugga så förbaskat....
 
 
 
                        En kopp med fettkaffe och två
                        äggmackor med majonnäs blev
                        det till frukost.........
 
                       Sedan talade jag med Mariana
                       i telefon ett bra tag.....vi skulle
                       egentligen bara bestämma tid
                       när vi ska träffas nästa gång....
                       och det måste ske inom det
                       snaraste för vi pladdrade i        
                       munnen på varandra.....så
                       blir det när man inte har talat
                       på ett tag................så nu ser
                       jag fram mot en heldag i Marie-
                       berg.......med Mariana.........
 
                       Ludde promenaden är avklarad
                       så snart drar jag in till stan........
 
                               Ha det...............
 
 
 
                      
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack för härligt "pladder"!! 😉
Längtar till vi ses. 😙

Kram ❤

2016-02-22 @ 16:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0